2009. július 14., kedd

sérelem.szerelem.

"---" miért kell elrontani ha valami jó??!! ..menjek el... segíteni kell... persze.. amikor épphogy felszabadulok msn-re... menjek segíteni apukámnak.. jah.. aha fent van Olivér is.. és mi van?! ő is inkább ... menj nyugodtan...!(Y) hát kössz.. már nem is fogok vele beszélni... ha egyátalán elmehetek holnap... áá ez olyan idegesítő... meg volt minden beszélve,eltervezve és mindent elronthat ez a hülye veszekedés.. (anyámmal) meg ami még rám vár.. apámtól.... ezek a szülők!!!!-.- néha.. wááá anya: " olyan engedetlen vagy meg csökönyös" miaz h engedetlen??!! NEM!!!! csak azért mondja mindig ezt mert egyszer kimásztam az ablakon és elszöktem mert nem engedett valahova...! (ez tök mind 1.. már mert nem most volt..mégis mindig ezzel jön..)
és ilyenkor ösztönös kamasz lázadóvá válok a szüleim ellen... ezvan..!!!Miért nem értitek ezt meg?!
Olivér is.. úgy akartam pedig vele beszélni ma.. erre elmegy lelép.. biztos focizik a haverjaival...(nem is baj.. érezze csak jól magát de nekem szükségem lett volna rá.. úristen ez milyen már.. nem nem dehogy is ez badarság...!!)
most úgy érzem h haragszik rám... és összevesztünk.. nem tudom.. ez tök bánt... : S .
...pedig ma.. kész áriát írtam róla a naplómba... de miért tettem ?? nem tudom... talán kezdem tulzottan megkedvelni.nagyon nagyon.úgy. nagyon.:) baj?? nem baj... csak csak.. félek talán félek újra szerelmes lenni...! ráadásul hülye vagyok mert ez csak msn.....!! MSN.. azon keresztül kétlem h valaki.. úgy valakit.. de mégis....mégis mi?! nem tudom! mostmeg saját magam bombázom kérdésekkel... mintha vmi skizofrén volnék. :) .... most egy csomó mindent ki tudnék írni magamból.. az Olivérrel kapcsolatban.. de nem nem ide fogom.. a naplómban. : D. (tehát titok... csönd.) :D. hátezvan ezolyan... olyan.. sérelem.szerelem. ?! Nemtudommiazh... ?!
a lényeg h nem sós hanem édes.. ;) (csakúgyjött)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése