2013. június 3., hétfő

náthás személyi

rohanó világ! de új pszichiátriai intézet a fővárosban. akkor minek zárták be a lipótot? és ez engem miért érdekel? lehangoló lennék?  az idő az ami... jó nem csak! meg van itt minden...

de kitudja lehet egyszer még olyan, ilyen... (nem tudhatom) miféle kezelésekre lesz szükségem, bár addigra annyira előre halad a kor... hogy pusztán a tudatommal vagy egy két tűszúrással minden szenvedés, betegség meg  szüntethető lesz. 

de addig náthával küzdés. mert esőben is dolgozni kell! a szamóca! az egészséged meg le van szarva! fel bosszant csak.  de így legalább ma ittam édesanyámmal egy kis brandy-t. arra... hogy a torkom! TUDOD. :D

meg Kaposvár... megjött a levél. ó jövőhét ! csupa izgalom. :)) Boldogság. csak orrdugulás múlna már el! cigizni se lehet így... (persze ez legyen a legkisebb gondom. le is kéne szokni. )

Ma személyit csináltattam. (mert ugye lejár az is...) olyan flegma kép lett mintha beképzelt lennék... de csak azért tartottam olyan furán a fejem mert nem akartam hogy fényes kis takonycsík legyen az orrom alatt! :DD (jé hogy ez milyen vicces... majd ha valaki megkérdezi miért emelem így fel a fejem a képen?! hát akkor nyomos érvem lesz magyarázat gyanánt.)

ezt meg ott az okmány irodába sikerült :

(betegen?!)

Ha lehunyom szemem forróság nehezedik arcomra. Izmaim fáradtan, alig engedelmeskednek nekem. Kényszer pihenő már megint? Lázbeteg? Levegőt nehezen kapó. Na már megint mit követtem el? Mit gondoljak át? Az okmány irodában várok, lehet hogy az orvosi rendelőben kéne. Hogy hiteles legyek... Személyi kell.... hogy a személyem egy szám legyen meg betűk. Szia én 494900IA vagyok. 


támad a forró szem. forró fürdő! csak ne lázasodjak be. nem is írok többet. fölösleges. és ír. mármint hogy Róbert. jé most először leírtam a nevét, ide! furcsa... de jó... megpróbálom még egyszer Róbert. :) szia!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése