2011. október 10., hétfő

ott robog október úr!

szeretem az október hidegét
a hangszálam melegét
az ő foltos ingét
a meleg mellényt
a maci fröccsöt
miért van másmilyen fröccs is?


oktEmber
oktalan

de Szolnok immár szemeim előtt két csillagos.
fényes
és Glob.


haj jaj.
jó vOLT!

volt
áram.
os os

meg pénteken sokaságos
riocafé,akác,57,lámpás,57, sok os.





tél
hideg szag
van.
jó jó én szeretem.


meg valami fura szeretek valakinek a lelkébe dolog motoz
miközben érzem hogy szét vagyok ebben a könyvtárban
meg beteg.
meg ja. hangom nincs
elbújt.
és most?
és holnap meg vért csapolnak és tapaszokat tesznek rám
miért?
csak mert szeretnek az orvos engem vizsgálni és nem mást.


az roppant fontos lett most.

és és?
mi van még?


ja sEmmi.

+ hogy.

október az ember.

szeret et et etet.



kolis meg zűrös a húrok feszülget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése