2013. január 26., szombat

kapcsolatban

azt hiszem a másik felemmel karöltve vagyok most , és ki merem jelenteni hogy boldog vagyok.

igen.

Tibor!
szere
a többit majd az idő rá rakja...(mint a kis patak a sok hordalékot bele mossa az iszapba. )

:)

hétfőn lesz egy hónapja hogy együtt vagyunk. (ez nálam... sok időnek számít. nem menekülök előle, és eszem ágában sincs egy váratlan kijelentésemmel megsebezni és a többi aljas dolgot elkövetni amit nő elkövethet.)

hűség is vagyok! igen rá jöttem melyik fán terem.
nem is fa ez... ha szeretet van akkor nem kérdés hogy hűség van e?!

a bizalommal még hadilábon... bár ez önmagam bizonytalanságából fakad.

király utca, izabella utca, havanna lakótelep, zugló!

:)

sokat jelentenek. Most.


21 napig nélkülöztem Szabadszállást. de most végre újra itthon.

és... ott hagyom Zuglót! a Váci Mihály kolit.
kiköltözök.
bejárós leszek.
nem! nem rúgtak ki... semmi ilyesmi.

én döntöttem így. egyszerűen elég volt a kolis évekből.   "felnőttél... más lettél."


ok okozat van és elhatározás. tettek.

valamint szeretet a szívben. 

vonatozás. monológok, versek!

és most egy forró kád fürdő! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése