2013. december 6., péntek

*télanyók,télapók csodái*

szoktam olyat csinálni hogy: HÍÍÍÍíííííí! (mikor megijedek, mikor gyermeki örömmel örülök, meglepődök valamin.)

ahogy ma is! a kis csizmámba mikulás! 

pont az a torokszorító boldog érzés fogott el mint amikor gyermeki szeretettel rohantam az ajtó felé és tudtam valami lesz a csizmába. 

Most nem remélve semmit , csak cigizni kávézni indultam ki, és ott volt. ott figyelt a csoki mikulás. 

:))

Mert mindig mindenkiben ott van a gyermek. lehet hogy egyesek jó mélyre elássák. de én nem...

és ez nagyon jó. annyira örülök hogy őszintén gyermek hittel tudom a csodák itt vannak. a csodákat mi magunk is csináljuk.

csodás mikulást mindenkinek!

mert a télapó létezik. a télapók, télanyók mi magunk vagyunk és csodákat teremtünk egymás számára.


És én Nagyon de Nagyon szeretem az én télapóimat, télanyóimat, és a drága szerelmem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése