2014. január 23., csütörtök

ír

Nehéz rávennem magam hogy elküldjem bármelyik írásomat is szerkesztőségnek, folyóiratnak vagy csak a nagy éterbe, pedig Babrinak megígértem. 

jaj ezek az Emmi ígéretek. de ami késik nem múlik. csak jelenleg nem érzem elég jónak őket.

meg a miért pont az enyém? áh ilyet bárki tud írni.


már 2x ha nem 3x álmodtam a felvételivel. valami nagyon hajt most arra felé, a tudatalattim.

Jaj majd elfelejtettem Boldog Új évet, így január végén :))

a munka jól megy, bár még nem kiabálom el, holnap lesz az első napom a pékségben úgy hogy egyedül leszek. Menni fog.

bíznom kell magamban.

a hétfők változatlanul maradtak a színházas hétfők. :)) nevezzük így. nagy feladatok. vagy majd én nagynak látom őket.

Szombaton megyünk túrázni a Mátrába! Juhúú!

a fogyókúrázás nem is olyan egyszerű dolog mint én azt hittem...

egyébként megvagyok minden jól...

elkezdtem írni egy mesét. gyerekeknek mese, egy pályázatra, a nővérem majd illusztrálja reményeim szerint, aztán ha jó akkor sok kis gyerek hallhatja anyjától a szavaim. 

hú érdekes... lenne. lehetne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése