2014. szeptember 21., vasárnap

átszűrt hit

Hogy is lehet ennek neki kezdeni?

csodát láttam a MU színházban Pénteken?!

vagy csak leírom : Herold Eszter alkotása megérintett.

kicsit jobban belemerülök, mélyen a lelkembe nyúlt.

a Hitemben erősített meg, amit az ember minden erejével, idegszálával, mozdulásaival elérni akar azt el is éri megszületik benne valami felsőbb erő, egy "kis isten" és az a fény a többlet a varázs.

A biblia , a bibliai képek mindig is közel álltak hozzám de csak távolról figyeltem.... igazán nagy teret nem engedtem magamban Istennek vagy nevezzük akárhogy csodáknak... félve attól megérint és most hogy átengedtem magam az előadás kapcsán.... a mozdulatok által megérintet sőt valahogy felemelt és megtisztított az Előadás.

Az Imának pedig bármily elcsépelten, szektásan, hitetlenül hangzik de ereje, hatalma van ha az illető aki imára kulcsolja kezét hisz a könyörgésében, kérésében akkor meghallják az angyalai és kezdetét veszi a csoda.

Tisztán.

Hinni önmagunkban a szívünk erejében gyökereinkben melyek általuk ágaznak majd szét... minket tovább vinni hivatottak mikor mi már új lelkek leszünk.

Hálát adni hogy így jó ahogy történt eddig és bízok a jövőben.

Édesanyámnak köszönet hogy amikor magzatként benne repültem Bibliát olvasott velem.



Béke, szeretet, öröm.

legyen veletek! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése