2017. február 21., kedd

guten morgen

Na jó reggelt kívánok! Aktív vagyok mi? legalábbis az elmúlt időszakhoz képest ( már ahogy ígértem) 

Kéthetente egyszer jön az a várva várt szabadnap (Robinak). Éljen! Bár ugyanúgy 7-kor kelés van mert egyikük se tud már aludni, hát én tudnék (csak még egy ici picit) Robi mondja is hogy aludjak  majd ő tisztába teszi, felöltözteti Alízkát. Aranyos imádom őket. 
Robi: Hú én nem vagyok ilyen reggeli apa. Alíz mit kell felvenned? 
Én: Ott a rózsaszín body meg a harisnya.
R: a harisnyának melyik a hátulja az egy csík? 
Én: nem a kettő. 

Aztán már készül is a kávé. Amit már meg is ittunk pedig még fél 9 sincs.  
És mire a hátam mögé nézek komplett ágynemű garnitúrát cseréltek. (csak mert említettük a múltkor) 

Jaj de szeretem az én kis családom! :) 

Boldogság. Szerda van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése