2021. április 29., csütörtök

tánc világnap

 

A tánc világnapja. Boldog táncot!
nem vagyok az a nagy világnapozós fajta, de erre azért felkaptam a fejem kicsit. Nagyon hiányzik a tánc az életemből. Imádtam amikor táncolhattam, még ha küzdöttem is vele sokszor, olyan szinten feszegette a határaimat, de annyira jó volt! Néha úgy vissza mennék az időben, és újra élném egy egy táncom, azokat a csoda pillanatokat amikor a lélek szárnyal. (hogy ez milyen elcsépelt mondat lett mára...)
Nagyon remélem fogok még táncolni így , sőt most itt meg is ígérem magamnak hogy FOGOK! De most még... plusz 20kg és kismama hálóing és végetnemérő szoptatások... altatások.
De el kezdem, mert ha szeretek valamit csinálnom kell! Fejlődni. Most megrekedtem egy kicsit úgy érzem, meg aztán ez az intenzív időszak elszívta a tartalék erőket, de már éledezek hamvaimból. Amint el tudok jutni megyek és táncolok... akárhol, egy kietlen mezőn, egy zsúfolt szórakozóhelyen, színpadon fekete függönyök között, bárhol. Nagyon kell már nekem a zenére elbódulás és szelepkiengedés. A tánc az egyetlen igaz eszközöm erre. Ja a képen én vagyok kb 10 évvel ezelőtt. 10 év... belegondolni is furcsa, mennyi mindent tudott a testem és mennyire másképp bántam vele... nem kíméltem, csapódott, ütődött és szolgált, tette amit megbírt tenni. Most... hát most szegény annyi mindenen átment hogy egy kicsit fáradt, fáj itt-ott, élesztgetni kell, keresni a tónust a testen, izmokat megtalálni... jó fél évvel a szülés után mit várok?! de azért tennem is kell... magától nem fog csak úgy varázsütésre vissza állni az alapállapot. Bár egyszer már sikerült. Na jóóó jól elkanyarodtam a témától. szóval tánc.... TÁNC

- Táncolni szeretnék a fiammal. Lassúzni! az esküvőjén, vagy Alíz esküvőjén, mind 1 csak lassúzzon velem végre valaki! Robi sajnos nem szeret táncolni, nem az a táncikálós típus, ezért egy kicsit elnyomom magamban ezt a táncolós énem, pedig szeretném jobban kiengedni, de az meg milyen már ha mással? táncolni csak szenvedéllyel, átéléssel tudok, szoktam szóval az meg annyira személyes, nem tudom akárkinek oda adni hogy na gyere táncolj velem! 

-Táncolni esőben!
-Táncolni közönség előtt, színpadon! (csak még egyszer)

táncolni és ünnepelni az életet.

 

erre vágyom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése