2010. december 2., csütörtök

decEmberben emberibb

szép.
szép.

van ideje írni mert iskola padja helyett otthont kopogtat.
Mézburokban méhül újra.
de ez kell neki hogy ne legyen darázs hogy ő méhecske maradjon.
Ezért néha haza kell jönnie elfelejtenie a budai levegőt a zárt kollégiumi dobozt ami néha ki tud nyílni és énekel mint a kis balerina amit kinyitsz a dobozból néha még pörög is egyet kettőt ha nem akad be szalag.
De ha szakadt minden szalag és a gyógyszer a megoldás az már romlott... poshadt.
És ha én felismerem hogy rohadó mag lettem egészséges barackban akkor megyek...
a gyógyulás városába ami nekem Szabadszállás és hihetetlenül felemelő érzés volt meglátni kedd este a fényeit. (örömömben még el is sírtam magam)
És a budapest- kelebia vasútvonal hálózatának legjobb arc kalauzát sikerült kifognom mert ingyen mehettem haza. : ) (talán tényleg ennyire megérdemeltem már? )

Haza jött édes imre báttyám. :)

aki szerint felesleges dolog blogot írnom mert ugyis csak én olvasom el a saját bejegyzéseim.
nyugalom... (biztos téved. : ) )

TÉL.
december 1. a lehető legszebben telt.
ahogy a gyermek korom téli reggelein szoktam : felkeltem rögtön ablak... és lám tényleg le esett december elsején szabadszállásra is az első hóóóóó.
öröm burokban telt a nap.
voltam Petőfiben ( általános iskolám)
szuperjóó hely lett!!!
az zavart kissé hogy a 2. osztályos kislány le tanárnőzött :
Tanárnő már be csengettek?

- úúúú én nem vagyok TANÁRNő!!! de amúgy igen. :)

szegény lehet kissé megrémült a hangsúly miatt...

Voltam a papír írószerben is ami egyértelműen az alsó tagozatos korszakot idézte fel...
amikor 5 forintért reggelente cukrot vettél Laci bácsitól. :)
mert azzal hódítani lehetett.
a kivis igazi ritkaság volt.
azzal tuti sikered lehetett a kiszemelt fiúnál.
nekem mégis a narancsos volt a kedvencem.

És Lajtorja. :)
benéztem, megnéztem.
öröm gránátok robbantak fel bennem.
Hugit látni milyen ügyes. Istenem annyira jó hogy ő van nekem.


És végre a Imcsóó tesóóra is volt időm együtt vásároltunk neki, nekem és beszéltünk is. És annyira jó volt.

Édesapa is és...

Haza jött Hugcsiiiiiíí(L)


Nem is tudom miért írok most le ilyen sok dolgot.
Talán mert ez olyan emberi most.
az összes érzés ami dobog bennem.

Már csak egy fő érzés hiányzik a sz.
de hát ha ember nincs akit az én szeretetem megtalálna...
ha mindenki kikerül s csak belém kerülni vágy akkor megette a fene!

annyi minden kéne még...
sose elég ami van.


az én szívemhez jegy kell?
nem feltétlenül.
van akinek bérlete van...
éves.
két éves.
6 éves.
van akinek csak éjszakai vonaljegy jut.
és akad aki csak szakasz jegyet vállt.

de a bérlet árusítás kérem... SZÜNETEL a SZERELMEM NEM ÜZEMEL BENNEM.
a Metróm elromlott.


:)

de van itt más is ám...
kincseim.
ha felfedezné valaki csak 5 percet kommunikáljunk naponta.


"látod nyina múlik már"


"szorgos kis démon menhely... mi vár még rád?"




Jók legyetek nem létező érzelgők!

1 megjegyzés:

  1. bérlete nem csak az Ő betűnek lehet, remélem az enyém még érvényes

    VálaszTörlés