2011. március 14., hétfő

megjött a régen várt tavasz!


Tavasz.
Kipattan a számon futok a tavaszi szélben a hajam léghajóként száll , szemembe nap süt bringára pattanok körül tekerem az alföldet és magamba szívom az új tavaszt.

VÉGRE VÉGRE! : )
piros balon kabátba lehet újra lebegni.
még a hajam is arany búza sárga ebben az új időben. :)

Jó ez a kis pihenő szünet. Tegnap voltam focizni régen jártam és most hogy már évek óta nem fociztam újra rúgtam a bőrt a nővéremmel intenzív 1 óráig de jól el is fáradtunk elszoktunk már a focis hajtástól de azt hiszem jövőhét vasárnap is elnézünk mert jó volt. :
szeretek focizni... :P

Biciklizni se feledtem el jó nagyot hajtottunk. :)

És végre sikerült megnézni a Requiem egy álomért című filmet hát eléggé durva de szerintem egyszer mindenképp látni kell.

Nos most ez van és a helyén van mintha minden kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése