2011. február 27., vasárnap

battai hétvég.

szögesdróttal elzárták a városom tőlem.
fojtogat az itt lét.
és hiába indulok neki a cél még messze van ahol most lennék.
szeretnék nagyon haza menni.
iszonyú honvágy.
a hétvégén nem voltam otthon.
Pénteken lementünk Battára próbálni a Vétó csoporttal. :)
Jó volt. És tényleg most nincs nem nem volt jó. :)
este az Oviba aludtunk boroztunk, memóriáztunk,beszélgettünk,cigiztünk, aludtunk többé kevésbé kényelmesen, kényelmetlenül.
És ami a legfontosabb próbáltunk sokat. :)
JÓ LESZ. vannak benne szerethető részek persze még sok helyen kell finomítani, élőbbé tenni a másik szoba című előadás jeleneteit.

A Szombat este a többiek haza mentek én meg Klau lent maradtunk Esztinél meg később lejött Pompii is. Elmentünk egy szuper farsangi buliba. Én Hippinek öltöztem. :P (nem áll távol tőlem nem nagy újdonság de azért mégis extrább hippi szerkóba voltam ) Eszti hókefélke Klau meg virág volt.
Sokat táncoltunk, ittunk és szuper szív élményem lett meg egy közös Klaudiával akit elneveztem néha Kallernek.

hát ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése