2011. április 20., szerda

SzabadBuda?!

Megállt volna az élet Szabadszálláson? Vagy én álltam meg Budapesten a helyem?
Minden esetre valami nem stimmel...
Most hogy végre sokat itthon vagyok mert ugye szünet.
Ma elmentem ( húú minden mondatom m-el kezdődik tényleg velem van a baj mmm :) )
na tehát :) elmentem a húgi elé a sulihoz ahová 8 feledhetetlen csodálatos évet én is jártam. :)
hatalmas adag nosztalgia volt ez... csak zúdultak rám a csínytevések emlékei, a tablóképekről nevetések és beszólások szálltak felém és a kréta por illata újra átjárt.
nagyon jól esett. de amint kiléptem onnan (a húgom egyébként elkerültem.) és sétáltam haza felé feltűnt hogy nincs se busz,se villamos, se metró se idegen emberek az utcán nincs jelzőlámpa ( amit meglehet tippelni mikor vállt át zöldre) Nem volt Budapest szag se. Csak Szabadszállás a maga egyszerűségével a zöld gesztenye fáival az ismerős emberekkel (akik rám köszönnek) a pár biciklijével és néha elzakatoló traktorjával kevés kocsijával... Szabadszállás volt az.
És mintha idegen lett volna a Fehér templom torony... ahogy nézett rám mintha már meg se ismerne és talán már én is jobban érzem magam Budapestinek mint szabadszállásinak?! Nem... csak már mindkettő vagyok... (talán...)
Szeretem Szabadszállást csak kicsit olyan idegen és ismeretlen lett annak ellenére hogy változatlan (és mégis mindig más...) Nincs nyüzsi olyan nyugodt és mindenkit szeret aki szereti őt és remélem vissza fogad magába én kis szeretett szülővárosom és otthonom. ; D


van e SzabadBuda? vagy Budaszállás? Szabadpest?! Pestszállás?! SzállásPest? SzállásBuda.?!

Talán ott akarok én élni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése