2013. április 29., hétfő

májusba botlik

kiváltképp különös népszerűségnek örvendhet ailimeh! a nézettségi statisztikák...

na de hát kit érdekel ez most?
engem nem igazán.

hogy mi érdekel? az ösvény amelyre lépni készülök.

ma voltam ének tanárnál (helyesbítek ma is.) már egész jól megy, és egyedül is! ahhoz képest honnan fejlődtem hová... büszke lehetek magamra.
és elhatároztam gitározni is megtanulok!
bezony ám. :D

jövőhéten felvételi ó igen a színművészetire. 

nem várok semmit, ha nincsenek elvárások nem csalódhatok. 50-50% ha igen ha nem. első rosta.

majd meglátja mit hoz az "élet".

tegnap volt 4 hónapja hogy ismerem Rácz urat. Igen ő az én kis szerelmem , akin azt vettem észre egyre nehezebben tűri a furcsa hangulat változásaim és szeszélyes mivoltomat, de persze ezekkel együtt is szeret. ez meg nem önámítás. ezt érzem, tudom. 

a gyógymasszőr képzés? ott van... meg van. mint talonba lévő pótcselekvés, csinálom, teljesítek, tanulok. a Latint még szeretem is. 

teljen hát ez a hét tanulással! vers, monológ , ének!  

Pénteken ballag Nórikám, jaj de jó lesz Imi, Tibi, Szotyi és Én is megyünk, aztán zöld ászba kajcsi, borospince, este egy kis buláj. :)       Jó lesz kicsit elengedni magunk. Persze csak csínján. És megünnepelni szeretett barátnőmet, akit sajnos már vagy 3 hete nem láttam. :(   (tudod ez az érettségi dolog...) 

nem szaporítom tovább szavam.

"oldozd fel kérlek szorongásomat
oltalmazd szeretteimet
fékezd meg indulataimat"

/Buda Ferenc/

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése