2013. április 21., vasárnap

szívkertem

Amikor azt mondod hullámvölgy , meg hogy én érzem hogy jön a rossz...
Na akkor azt te magad csinálod! Saját magadnak bevonzod a rosszat... ami nem feltétlenül lenne rossz ha máskor... ha mondjuk nem most találna meg! Az időzítés. na arra figyelni kéne. VÉLETLEN VOLT! elnézést kis szívem! BOCS

szóval rossz fát tettem a tűzre...?! nevezzem így? vagy aljas kis félre lépés ami kiömlött a lelkecskédre és szétmarta és a száj sem tudta szavak nélkül tűrni hogy ki ne mondja! És kimondta, mert megtette. és megbánta.

mintha ironikus lennék. saját magam ironikus nevetése. 

Bűn és szenny.

Április 11... Volt. Költészet napja.   egy év... és felbukkan a múlt és képes tönkre tenni...  DE NEM!

Mert én nem hagyom! Erősebb vagyok már mint te, vagy mint ti. Tudok már nemet is mondani. igen...
NEM.

fájjon csak az a nem. kimondom százszor is ha kell, mert csak egy valakinek mondhatom IGEN.

Megbocsájtott. (furán kell írni ezt a szót... sose így mondom.)

szeret. SZERET , SZERETEM!

4 hónapja együtt.

még önmagamnak is meglepetéseket okozok néha. 

de boldogság. és hiába volt nagy ez a szív... vagy tele sebbel... most már jobban vigyázok rá. és tulajdonképpen már nem egyedül vigyázok rá, és persze az ő kis szívére is!   :)

Huncut kis majmok!  :)

" ha bajod van a földön a csillagodra mész..."

Ki gazoltam szívem kertjét. csak pompás virág nő már ott. se gaz, se száradt föld.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése