2013. július 9., kedd

erősen karcolgat

na hello mi? már reménykedés volt hogy többet nem karcol.

és mégis.

4 éve hogy de. ide. hOGy na igen!

és persze mindig a legelborultabb bejegyzéseket látják a legtöbben, ha boldog vagyok nem.

most meg így... kiborultam. érthető, érzékeny embernek lenni érzéketlen világunkban nem könnyű.

most meg erős vagyok. erősebb. túl élve a kudarcokat, szeretve, nyáron! hamarosan dolgozó emberként.(újra.) aztán új álmok, új tervek, meg a régiekhez vezető kacskaringós utak. szóval minden előttem van még, és bennem. 

nem az van hogy többé nem lesz kiakadás meg szarakodás, önszidalmazás. akadhat. de alapjaiban véve nem kéne. :D 

meg van valami blogos díj. na majd azzal később foglalkozok ha rá érek. nem mintha olyan elfoglalt lennék, csak tudod minden perc számít.  idővirág!

fogok vele foglalkozni.


ja és volt szar feszt. nem volt rossz... (BUGYYiiiiii, Jobb mint a Semmi, sörfröccs, arc mimika, verekedés, ökopark. ilyesmi... tudod a szokásos. meg városi napok Kistehén. a tűzijátékról már évek óta lemaradok, annyira nem is izgat csak ha van kivel nézni. na úgy már más. hát most nem volt.)

de Volt itt Róbert! Szabadszálláson... 


szóval jó... vagyis jó lesz minden!

tegnap meg moziztunk hú nagyon VIP volt. Z világháború. jó! KIRÁLY. 

orvos akartam lenni. de nem. maradok a színháznál. na hátha!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése