2013. július 25., csütörtök

húszhoz közelít

ma fonott kislányos hajra vágyok, ébredésem óta.

ma először ettem dinnyét , ezen a nyáron.  (nem olyan volt az íze mint tavaly, a sárgadinnyéhez hasonlított , amit nem szeretek.)

ma van két hónapja  hogy a szív a szívben!

ma úgy kezdem a mondatokat hogy ma...?!


nem! olvastam régi bejegyzéseim. tudod semmit sem akarnék másképp csinálni...  
jó voltak hülyeségek. meg " alapítani akarok egy punk csaj bandát" mondatok. lázadó voltam. hatalmas.

maradványait mai napig cipelem. nem baj! ráérek még letenni... bár lassan húsz! ez olyan komolyan és félelmetesen hangzik... öt évvel ezelőtt nem így néztem volna magamra ha a jövőmre gondolok. mégis örülök hogy az néz vissza a tükörből aki én vagyok.


ja azzal a blogos díjas akármivel meg mégse foglalkozok. mert nem érdekel. és ami engem nem érdekel arra nem áldozok időt. 

ez is  olyan egyszerű mint az "öregség". 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése