2013. november 22., péntek

reggeli révedezés

boldog sóhajok és keserű könnyek, rándulások testben és arcon.  elrepült ez az év is. már súrolja szárnyait hogy fényesen kelljen újra útra! 

egy év alatt annyi minden....  2013 tudtam hogy szerelmes leszek, hogy azt hiszem az vagyok. hogy utána vagyok. és megsemmisülni is igazán tudtam. próbáltam az álmaimért tenni. tönkre tenni magam is igyekeztem. új barátokat ismertem meg hogy barátoké legyenek. számtalan helyen dolgoztam...

most mi  végett a leltár? nem tudja. csak reggel fél 8-kor felkelt és ír. nem ma nincs munka. megfázott. szegény kis ázott veréb, erőket gyűjt és vonatra száll. szerelméhez.

a szerelem én amúgy nem tudtam.... mindent meg gyógyít az emberben. sokkal több szeretettel van minden iránt. könnyebben tudja adni. 

munkát.... a szüleim meg munkát akarnak rám tukmálni. állandóan ezen fáradás. nem értik meg HOGY......
meg tudod ott van Kecskemét. Színjátszó, a Hétfők.   

nehéz az összehangolás. nehéz az élet boldogulás. de minden pillanatot élvezni. ha fáj akkor fájjon nagyon és azt is megélem. mint tegnap a csurom vizes kétségbe esést.


bundás kenyér, mézes citromos tea! Otthon vagyok. meleg és most nagyon jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése