2013. november 1., péntek

elhatározott határozat

néha végtelen szomorúság kerít be kertjébe. akkor abban a pillanatban negatív aspektusok hatására végtelennek tűnik. 

Sok rosszat tettem már életem során. És mindig meg is szenvedtem értük.

már nem akarok rosszat tenni, lázadni. és inni... addig inni míg ki nem fordulok önmagamból. a Hedonizmus kora leáldozott számomra. 

Ebből a végtelenül szabad kamasz lázadó lányból aki vagyok és voltam.... most valaki más lesz. Nő.

valahogy már kinőttem azt amibe keverem folyton magam , ha valami nem tetszik.

Nem nincs ilyen. Teljes mellszélességgel és a csillogó szemekkel vállalni kell a tetteimet. Ezért nem okozhatok olyat ami elől később a világ mögé futnék mert annyira fáj. Ez a megszüntethetetlen szomorúság és fojtogató bűntudat többé nem talál bennem otthont.

Most nagyon erős vagyok, és leszek. Egy  betegséget kell legyőznöm , ezen  felül még kamaszból nővé kell érnem, a viselkedést illetően. mert az értékrend már rég a fejemben. de a megvalósítás lehetőségét most megadom magamnak. És elsősorban magamnak bizonyítok nem annak a külvilágnak akiknek már elege van ebből a kócos gondolatú majomból.


Majd én.... most majd én....!

szóval tulajdonképpen én amúgy végtelenül jó...

is.

mint mindenki.

Türelem. rózsás kertekben fürdik majd szívem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése