2014. február 12., szerda

nagyon boldogan örül

A boldogságra nem sok szavunk létezik. Jól Vagyok!
a hormonok játéka vagy a mit tudom én... a szerelem, és elégedettség, csak simán a pillanat tört része alatt boldog, és annyi hittel , reménnyel a jövő felé hogy egész Magyarországot meg tudná tölteni vele.

Beadtam a jelentkezésem. Hiszem hogy sikerül, és ha nem? Én Csinálni akarom nem próbálni. véghez vinni. a gyomor görcsöm már persze itt van. Most is inkább azt a Jég monológot kéne tanulni. Tavaly nem sikerült, talán lusta voltam. Idén erős vagyok. Ha leírom csak erősödik. Tényleg annak kell lenni.

és mérhetetlenül szerelmes. az én Róbertembe. 


Holnap reggel indulunk Szlovákiába, megyünk Tátra megyünk!

kiszaunázzuk a mérgeinket és a nagy szánkópályákon lecsúszás közben elengedjük az összes feszültséget ami az elkövetkezendő időszakban ránk rakódhatna. (de ugye nem fog. :D)

nagyon pozitívan. :)) csak előre éppen ahogy azt kell!! juhuh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése