2010. február 24., szerda

ÁLL Arc nélkül

ÁlllÓÓ

itt egy informatika órán ülök.
nincsenek problémáim.
(hazudtam... de elvileg nekem most azt kell... ELVILEG... el kéne rejtenem az érzéseim... ELVILEG... nem kéne grimaszokat vágnom és álarc mögött kéne művelni a dolgokat ha a 238/210-es szobába akarok működni. de én nem vagyok robot hogy működjek. én élek,érzek... nem akarom eltitkolni hogy VAGYOK és VÉLEMÉNYEM VAN! )
Nem fogom önmagam becsapni és jó képet vágni hozzátok ha nem akarok!
Nem fogok áldozatot hozni A SZOBA érdekében... én ilyen önző,öntelt, beképzelt picsa vagyok. : )
Nem fogok álarc mögé bújni ha veletek kell lennem... NEM NEM ÉS NEM!!!
Nem kell már sokáig elviselni. (szerintem)
Írtam levelet nektek (kedves szobatársak... ma oda is adom...)


Egyébként ezt a szobás mizériát leszámítva tök sínen van minden... kérdés hogy le tudom e ezt szarni elég magasról?! Nem!!! tehát a sínt még csak így messziről szemlélem.

:) DE béke van. (:

péntek moziiííííííí?:D x D hát nem is tudom. x D

Tegnap előtt Csengével söröztem.
Tegnap Vajkkal söröztem.
De ma kivel fogok? x D.
(nem kéne. mi? ja nem. )

5 napig bírta... aztán megbeszélte a dolgot a mennyben lévő lénnyel és nem érdekelve rágyújtott... erő,akarat. van neki de még nem akarja használni! neki ez így jó most... ha neki jól esik (néha) csinálja. ne szólj bele.... NEM A TE DOLGOD!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése