2010. február 7., vasárnap

vegyigyümi

úgy úgy úgy
de ÚGY hülyeség az egész ahogy van... : D
hát ezt a kis szívet képtelenség szabályozni...
ez a lélek meg?
mintha valami távoli helyről érkezett volna...
izzad,remeg,szorít, elvesztett tudat,kalimpál,zihál, hevesen ver.
akkora egy barom vagyok : D
úristen!!! XDDD ( aki tudjuk ki!XD )

miért engedem meg én mindenkinek...
hogy döntsön helyettem?
hogy rendelkezzen az akaratommal?
hogy helyettem döntsön?
hogy elmondja helyettem amit én nem akarok?!
hogy kitalálja helyettem mi lenne a jó...?!

MÁR CSAK ÉN DÖNTÖK! ÉN ÉN ÉN.

én rendelkezem az életem felett csak én....
ha elbaszom hát elbaszom... ha hülye vagyok mert szeretek és nem tudok felejteni és remél a kis hülye szívem és tartok mindentől ami ő... AKKOR EZ VAN!
élek vele. (:
majd le esek és beverem a fejem és rájövök hogy mekkora pöcs vagyok! xD és tanulok a hibáimból... majd... és később ügyesebb leszek!
DE NEM MOST... most még élek ahogy akarja az a kattogó elernyedő valami bennem. : )
(ÉSZNÉLKÜLÉLVEZETÉLTEN XD)



egyébként meg nem volt olyan szörnyű ez a hétvégém mint ahogy elképzeltem hogy az lesz.
fárasztó,jó hangulatú próbák.
Tök sokat haladtunk! :) " feleségül veszi Angustiast! " (:
már megvan a képbujtatós tánc a székes az éjjeli (és tök jók :D ) meg vannak már kész jeleneteink. (persze még van mit csiszolni rajtuk)
de egész jól állunk :D
nem is csoda : péntek próba,szombat próba, ma is... = D holnap szintén : P
úhh eléggé fárasztó.
meg sok áldozatot igényel de meg kell hozni az áldozatokat mert baromira meg éri.
iszonyat jó darabot fogunk csinálni :D (reszkess ODE!:D )
de hát az áldozat az alázat egyik formája... az alázat márpedig elengedhetetlen ha színházról,táncról van szó.

Elkezdtem betegeskedni is... orr,torok. ( majd jobb lesz.. kell most az energíííí :D)
Mert ugye holnap próba + trafós tánc színház előadást nézek :D + reggel 5-kor kellek (: találkozok bátyóval (lefizet XD) tehát a rohanó holnapi nap is meg van.

SZERintem megint nem fogok írni most egy darabig... az időhiányaim miatt. :D
nem elég nekem ez a 24 óra egy napra. :D x D

És az ujjam is beledugnám már valami újba... kakaó se ártana. (holnap veszek és iszok)
arról meg már említést se teszek (x ( mert ahww x D #-x )
(nem talál az ember rá érdemes embert) ( amilyen emberek megtalálnak rá... hát köszönöm én inkább várok még (: )

NYÁRNYÁR... ah ah haha. (Én tudom.Én érzem. Én most itt kijelentettem. :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése