2010. március 27., szombat

kiéletlenrész

"tudod a heroinnál meg a fegyvernél is durvább amikor megerõszakolod
a lelkedet ahogy én teszem és miattad teszem hidd el nekem
én nem tetoválnék magamra semmit ha nem érezném úgy hogy így még inkább
a haverod lehetek a vakerom szar ezen nem segíthetek
mégis látok valamit amit te nem
látok valamit amit te nem..."
/hiperkarma/




Nem tudsz hiányozni. Mert a fejemben vagy.
S ha mégis felidézem a szavaid s újra ott vagy...




Ez most egy olyan mindenféle bejegyzés lesz jó?
olyan vegyes... rostos...keserű ÉDES... zamatos... lédús és mégis lÉT telen... lételem.

Most megint hiperkarmát kell halgatnom... szükségem van rá újra...
vagy még mindig.
lelket épít
belül szépít.

"Hogyha hozzám beszélsz ne a cipőmet nézd hiszen annyira könnyű
Mennyire könnyű mondd?
Pont mint a falnak a fej:
Te bevered és várod hogy jöjjön de nem jön..."

nem jön... hát nem soha nem jön... nem jön a jobb... nem jön a jó... nem jön Ő.... az aki. aki jöhetne
egyébként + én azt szeretném ha.................. (ez meg itt túl lélek+szív ügy... személyes... NEM LEHET ide... csak úgy ... érted... értesz... te biztos hogy olvasol... és értesz... mindent... rögtön levágod a dolgokat... okos vagy.... tudod miről van itt szó... itt bennem.... érted a dalszövegek lényegét... félig megfejted a lényem... tudod mi megy itt..... nem kértem hogy érts... és te értettél... most hiányzik hogy nem érthetsz... értesz mást... a kérdés már csak az érdemes e azt a mást érteni?.... szeretni? engem szeretni? engem nem lehet szeretni.... szerinted nem ugye? szerintem se... valaki egyszer szerethetne már... én annyira SZERETEK.... szeretnék ölelni... szeretni... nem mást... én egy embert akarok csak csak.... (írjak ő betűt? az már snassz... )
ÜVEGFAL...
vagy itt most nincs?
BETON...
...
nem tudom...
megrekedtem...
nekem egy másik szintre kell lépnem...
DE én nem tudom bezárni ezt az ajtót (elhagyni ezt a szobát... ) addig amíg van olyan kis bejáratlan sarka a szobának amit még nem láttam... ahol még nem jártam... és amíg nem érintem meg úgy a falat... addig nem is akarom elhagyni AZT a szobát... eldobtam a kulcsot is... nem akarom megtalálni.... nem untam meg a szobát... szeretem azt a szobát... vagy szeretni akarom...
mert kiéletlen érzések vannak bennem...
át kell élnem... meg kell élnem...
éreznem kell még abban a szobában hogy megtaláljam a kulcsát...
és egy szép napon bezárjam....
és lenyeljem...
mert így csak gombóc...
amit képtelen vagyok lenyelni mert folyton előtör belőlem ez a kiéletlen rész... ez a meg nem élt érzés...

(most nézz csak hülyének... jogod van hozzá... nevess a képembe... én tudom hogy te már rég bezártad a szobát... a múltat lezártad... a szavakat --> törlés,lomtár...! ...)

Sajnálom... nekem írnom kell... metaforákban,rímekben... a kiéletlen részem... a megneméltérzéseket... valahogy ki kell adnom magamból... (és ez a valahogy az ide való írás... a versek írása... már nagyon sok van... =D és a tánc... )


És ha már tánc... :D akkor "vidámabb" vizekre evezek... és leszállok a hajóról.
tegnap előadás...
meg ez a hét...
MAGDALENA...
megszületett...
és mégse...
és nem jó?
és nem annyira jó?
és tele van hibákkal...
és jobb is lehetne?
elrontottuk?
tovább biztos nem jutunk...
egy kisebb törés ez...
de eltörpül a nagyok mellett....
mégis FÁJ.
önbizalomhiány.
És a lélekkönnyel?
és solymáron?
és a zsűrik véleménye?
fontos nem?
nagyon...
túlságosan is...
de mindig...
én belülről dolgozom...
HALÁLMANÓ.


léleképítés. (:


Tegnap este(L) = )
köszönök mindent.
szeretlek. (:
különleges kapcsolat(L) ;)
"jó akkor fussuk, jó akkor sétáljunk, jó akkor csak menjünk ki, jó akkor csináljunk képeket,jó akkor beszélgessünk este sokáig, jó akkor rajzoljunk , jó akkor fürödjünk még meg, jó akkor írjunk blogra, jó akkor msn-ezünk még...."

x DDDDDD
szeretem a terveink.. x D
végül csak a fogmosás meg az alvás jött össze... nah + a nevetés... (:



ÉPÍTEK... hallgatok... hiperkarma... sokat!!!

(oh mily hosszú bejegyzés lett...)



"Üresen állok
Mindennek háttal
Veled álmodni könnyebb mint egyedül ébren vagy valaki mással
Megfejtesz mindenkit jófej vagy mégsem vagy jól...
De egy mosolyba bújva
Még most is az arcodra fagynék
Veled álmodni könnyebb mint egyedül ébren vagy valaki mással..."
/hiperkarma/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése