2010. március 2., kedd

lendület

PÖRGÉS,ÉLET,LENDÜLET,ADRENALIN,HIPERAKTIVITÁS,TÁNC.
jellemez.
most.

MERT TAVASZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IGEN IGEN IGEN!
Itt a tavasz és dagad a tudjuk mi... és rügyeznek a tudjuk mik.... :$ ( mert egy kis nimfomán,pajzán hajlam is van ám itt nekem NEKED!XD )
Tavasz... IMÁDOM. MÁRCIUS... hmmm (:
újra illatok...
újra friss...
újra nyílnak...
újra megnyílunk...
és ÚJRA lehet...
MINDENT SZABADON.... (:
nekem.
neked.
nekünk.
(:
:)

Imádom ezt a tavaszi érzést,létet ami átjár... : )

Há: " rég írtál már a blogodra"

=).
?!.
Hát ő igen... a rohanás, a pörgés az egymás hegyén hátán teendők, a pótolni valók, a vizsgálatok, a születésnapok, az örömködések, a lorca próbák , a márc.15. próbák, és úgy nagy egészbe maga az ÉLETEm nem nagyon hagy rá időt hogy leüljek és szépen leírjam mi is a stájsz itt velem. (:
(de persze akadnak sumákolos kivételek... :D amikor mást csinálsz mint amit kéne nem de?=D kapóra jön most nekem ez a felvételiztetés úgy érzem :D ma is... annyira NAGYON jó volt... (: jól éreztem magam... kötöttségek nélkül... csak úgy LAZÁN..+ holnap is =) híhí. )

MOST is.... hívás érkezett... MEGYEK IS ROHANOK KI!
(pezsgő... ilyesmi... hamár tegnap Bor volt... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése