2010. március 16., kedd

láthatatlan erő

az elöző bejegyzés csak a kezdet volt....

egyébként +
BOLDOG 20. SZÜLETÉSNAPOT éN KEDVES KICSI (nagy) eGYETLEN NŐVÉRKÉM! :)
a második x hát igen.... ezt is megélted... jó neked! én lehet nem teszem.... lehet megunom és félúton feladom...
miért ez az ocsmány keserűség?
miért?
miért ölök? miért ölnek? miért...
jó nem én tettem de az utolsó szavam akkor is az volt hogy " te hülye dög... dögölj meg!"
és tessék.... amit kimondunk annak súlya van... iszonyatosan nehéz néha...!
tudom hogy csak egy macska volt..... és hogy én utálom A macskákat.... de még nem kellett volna meghalnia...
ahogy a NEKI se..... ( vagy neki igen? nem tudom... aki ott fent az elsősorban ül az mindent sokkal jobban tud.... nem akarok bele avatkozni.... BOCSI! )

Nem tudok beletörődni.... ebbe.... se abba.... abba meg végképp nem.... attól meg már hányok annyira fáj.....!


ÉS mi marad akkor ami jó? ami miatt úgy érdemes lehetne a földi kis létem....
a szabadságom?
óóóó nem......
két hét kimenő megvonás....
(mint egy felfüggesztett ember... de komolyan... EZT VELEM NEM TEHETIK MEG!!!
NEM NEM ÉS NEM....
ez az egyetlen olyan dolog ami pumpálja belém az erőt.... a kitartást... az a : szabadság!
a saját akaratom feletti rendelkezés....
ezt nem vehetik el.... NEM...
lázadni fogok.
nem érdekel ha kirúgnak...
akkor ÚGY KELL LENNIE....
EZ VAN ezt kell szeretni.
(ha már a szabadság... akkor otthon is korlátoltak... igen a német bukás veszély miatt....újra bele kell szeretnem ebbe a nyelvbe... muszáj lesz! )


nah megyek letörlöm a könnyeket...

" annyit én is megmondtam látsz még élve s látsz holtan nem merem a többit még tudni mindenképp , együtt alszunk egy álom a világod s a világom.... annyi úton mehetnénk az egész világon... szembe nézlek hallgasd el... annyit mégis mondjál el... megmaradsz e enni kell...? s hogyha bírni kell....?!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése