2011. február 7., hétfő

indulat vonat

JAhjjjj én már nem bírom itt tovább ebben a szobában. (persze ezt most felindulásból írom...)
Hanna idegesít... énekel és megjegyzéseket tesz a külsőmre nem mintha nem lenne vele mostanában elég probléma.
persze ez itt most komikus...
mert nevetek meg nevetnek de tényleg idegesítőek most... a Barbi is a folytonos tanulási mániájával ahogy németezik az agyamra megy a Hanna meg valami vizkozus folyadékról beszél és kémiázik nem lehet itt megmaradni...
persze nekem is inkább tanulni kéne németet.
de ha itt vagyok lennék inkább otthon ha meg otthon vagyok lennék inkább itt.
Már sehol se vagyok igazán jó helyen... talán az iskolában még jól vagyok.
Jahjjjj egyedül akarok lenni. Olyan jól esne sok időre. Önmagamra figyelni. Egyedül lenni.
Persze tudom nem bírnám azt se sokáig...
a Betegszobába se bírtam soha sokáig ha épp nem aludtam.


Olyan szép idő volt ma. Olyan nyári hangulat kapott el a tavaszi időben.
Ki is mentem futni a Kopaszira. Jól esett. :)
a hűs Duna levegő a MÜPA fénye meg a Nemzetié és Lágymánykám... :)
szeretem és fontos nekem ez a kis látvány.

Tényleg neki látok a németnek.
Utálom már hogy mindig csak elhatározok és aligha cselekszem meg...

cselekedni.
tenni.
csinálni.
akarni.

Viszlát.

hát persze hogy mikor ha nem ilyenkor ír reám a facebook chaten... ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése