2011. február 2., szerda

Vétó

azért úgy most alapjaiban jól is érzem magam.
okom nincs panaszra
mintha sínen lennék. de miért csak mintha? hát mert soha nem tudhatom hogy éppen jó helyen vagyok e és jó e az amit csinálok.
Hát próbálkozni kell.
Ami a tanulást illeti talán fellendültem egy kicsit.
Az osztálytársaim,barátaim mostanában mindenféle vitákat kavarnak maguk körül...
kisebb nagyobb veszekedések ellentétek...
olyan mintha nekem csak azt kéne eldöntenem hol melyik oldalra fogok állni és milyen érveket sorakoztatok fel a mellett. Itt van ez a leveles ügy... féltékenység? telhetetlenség? nagy mértékű exibicionizmus? hiszti? elégedetlenség? na nem fejteném ki a véleményem inkább...

Pénteken megyek haza. Ismét jól fog esni persze szívesen péntek estéznék ismét bp-n de az Otthon érzés is kell.
És érzem hogy a Hugit elhanyagoltam mostanában ez ellen is jó lenne tenni.

És annyira szeretem a szerdai napokat. : D
a Gyombis próbákat a Bódis Kriszta szöveget azt hogy kisgyerek vagyok és van egy barna macim és nagyokat utazok. : D
Ja és Vétó lett a csapat neve. : D (én találtam ki :P )

De vissza a földre. Férfi továbbra sincs az életemben és nem zavar ha leírom hogy nincs elfogadott tény. majd jön egyszer újra. :) (és az milyen jó lesz akkor.)most amúgy se lenne ideje rá hogy betoppanjon (ez nem csak ön meggyőzés.. na jó talán lenne rá...)
DE addig ADY.

Most meg a német szavakat kellene tanulni. Megyek is.

Mindenki Tobzódjon mosolyban mint ma reggel az a kisbaba a 103-on aki kedves rácsodálkozó szemeivel széppé tette a reggelem. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése