2012. június 3., vasárnap

nyárdrágám

John Lennon-t hallgatva egész szerelmes hangulatba kerültem kicsattanó élet kedvel énekelek.
persze szerelemnek semmi nyoma. jó nyomai vannak , apró lábnyomok. ezek csak pillanatok. egymásra tekintések. éjszakák. ölelések és zavaros felébredések.
de senki szeretője, szajhája. csak a szerelem heves ölelője. alkalom megragadó kis harcos.

május 31. ez nem volt mindennapi nap. nem írom hogy hú egy álom teljesült és hogy wá!! őt elérhetetlennek hittem. mert nem. jól esett ez így. és azt éreztem amit én kitalálok, amire gondolok azt valójában képes vagyok bevonzani magamnak. meg úgy már jobban érzem magam nőnek. egyre kezd kifejlődni bennem valami szépség érzés, tisztelet a testem iránt, és már nem próbálok annyira elrejteni magam elől mozdulatokat. a lány elkezdett nőiesedni. mármint aki belül él. jó gondolhatjuk épp ideje 18 évesen. jó ég mindjárt 19! de most a gyermek lelkem is más színben pompázik. 

korábbi bejegyzéseim vissza olvasva olyan kis csacska,vágyakozó,szeretet éhes ,buta, boldog, gondolataim voltak. még mindig? lehet még mindig ugyan itt, ebben tapogatok. de a csomagolás valahogy mégis más. merem hinni.


Ezt a Marcell ügyet (tessék hát nem ki kivánkozott belőlem a neve...) meg elfelejtjük és lezárjuk, elkönyveljük májusi tetőpontnak. Csak hát ne jönne folyton szembe valahonnan. érzem egy darabig még követni fog.

Nem baj, új hónap! helyesbítek a kedvenc évszak hónapja! új lehetőségeim lesznek. ;)

és eddig tökéletesen alakul ez a nyár! írom ezt 3 nap után. első nap belvárosi fesztivál. :DD
második klaunál, és kisebb regenerálódás otthon, harmadik szuper kiskunmajsa strand nap, szaunával, le égéssel, hullámmal, és minden király érzéssel!
szeretgetlek már édes nyaram.
pusszancsLuffancs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése