2012. június 22., péntek

nyár szürcsölő

Szia nyár! most már szabad vagyok, teljesen átadom magam neked! :)
Leérettségiztem, érett vagyok. Kifejezetten élveztem és jól ment. Kivéve a tesi gyakorlati részét bár amennyi energiát bele áldoztam , ez várható is volt.

kicsattan belőlem a nagy nyári mosolygás. Várnak a fesztiválok. (sz.a.r feszt, EFOTT,). Balaton. remélhetőleg drámatábor! és sok csuda kaland. szép alföld. bicajozások, úszások. Hajnalban mulatozások, vagy csak fűben ülés málna szörppel és cigivel. 

Egy szóval ez egy szép nyár lesz. Ja és a munka munka Dolgozás dolgoskodást ki hagytam. persze ha kellek. ha van rám igény. én megyek. a pénz az ugye kell.. nyári terveim megvalósításához.

most tényleg JÓ! haza költöztem. egy darabig semmi kolesz. és szeptembertől kisebb űr és bizonytalanság. ez persze furcsa. Vége van a középiskolás éveknek.  De na ne szomorodjak már el.
Örüljek annak hogy van 2-3 olvasóm akik nem tudom kik. de ennyi a blog megnyitásának száma. :)

SZÓ mi szó. ölelés a napnak , a nyárnak!
most megyek szörpcigizni aztán Úszni! mert van nekem egy fenséges kis tavam a tőzeg. és épp hogy nem sokat kell biciklizni de lehet!

puszó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése