2012. július 11., szerda

életszeretet *3*

Boldog 3. születésnapi évfordulót blogom! :)
így elkésve pár napot. De nem voltam gépközelbe.
Az elmúlt pár nap szuper volt. Voltam Dunavarsányon , segítettem a Mamának a kertben, kijártam úszni a Sirályra, futottam, kártyáztam, és úgy megnyugodtam jó volt Varsin. Ja és a pálinkázás se volt rossz. : D

Volt nálam Klaudia Szabadszálláson. :)  Nagyon jó volt látni és jó hogy itt volt. Betyárokkal Csatorna partit csináltunk mikor itt volt. ÉS ááá baromira jól sikerült. Szerintem mindenki élvezte. Tábortűz, gitározás,éneklés, sütögetés, ördög útja táncolás a tűz körül, csatornában fürdés, tehénjáráson szaladgálás, borozás,sörözés, tűzijáték. Szóval nagyon jó kis mulatság volt. Olyan igazi nyári hangulatú boldogság és szabadság.   Ismétlést kíván a dolog!

Szóval én most nagyon boldog vagyok. a múltkori szennyezettségből kitisztulva. Tudom mit akarok. Előre nézek. És ami a jövőt illeti már vannak konkrét terveim,elképzeléseim. És nem is félek tőlük. 
Szóval olyan kellemes nyári napokat éllek.

Ma van Nórikám Névnapja szóval ma faház Pandur rezidencia parti. :)

De most tova libbenek a szép kék szoknyámban. 

És sugárzom az élet szeretetét. és hogy minden a helyén van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése