2012. július 1., vasárnap

játékok

elgondolkozom ilyenkor azon megjavulok e még én valaha? ilyenkor , milyenkor? Ó megint mit követtél el magad ellen te szerencsétlen. nem csak magam ellen.
leszek e olyan ártalmatlan lányka? nem hiszem. elvesztettem ezt a bájam. az a kislány már messze jár.

Szar fesztivál ó igen! én annyira bírlak. hát naiv vagyok nem. ha valakit bírok és ő is bír. az nem biztosíték hogy másnap nem néz levegőnek.
de én csak azt kapom ugye amit megérdemlek. szóval ha én megbántottam y-ont mert épp akkor jó vele és nincs más viszont feltűnik x ember és az értékrend felborul és x fontosabb , aztán y-ont megbántom és elveszítem nem bánom. oké. gonosz vagyok és megint mintha társasjáték lennék. jól vissza küldöm a startra mert a másikkal már két hatost és dobtam és ott a van a célban. igen engedtem hogy révbe érjen. aztán a kedves bábú vagyis x eltűnik másnap. vagyis ott van, de leszarja  a társasom és hogy győzött. ő elérte amit akart , szóval igazán én már nem is számítok. ez olyan két vasat tartottál a tűzben de maradt a hamu a lélekben. és egy újabb szennyfolt.

na és ezt is milyen undorítóan írtam le. bábuk. x-ek,y-onok. társasok. érzéketlen könnyű .... lennék?

akkor racionálisan kell meglesni gyorsan a dolgaim. mert érzelmileg már szét van szedve darabjaira. szép kis legó lesz ez itt. na és ezek a játékok? mi van velem? vágyok vissza a gyereklét állapotába? akkor nem voltak ilyen gondjaim és de jó is volt minden. a hinta sem az volt mint ma.
érzelmi libikóka. na tessék már ez is kezd gyomor forgató lenni.

tisztulni kéne.. és hol is az a mosópor amivel ki lehet mosni a szívemből a mocskot?

vagy emelt fővel viselni és nem rinyálni.

most vissza vonulok... pedig amúgy én egy kicsit beleszerettem. valami megfogott benne. ez nem csak vonzódás ezt akartam, akarom érezni. holott tudom veszett ügy.

szóval vissza vonulót fújok. elmerülök magamba. elutazok pár napra Varsányra. Mama,kert,tó,tollas,kártya,nyugalom.


és már itt sem vagyok. menekülök a tisztábbik világomba , ahol nem bántok és nem bántanak. jó hogy kitaláltam egy ilyen kis burkot. aztán csak vissza kapom régi önmagam.


:) mert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése