2013. június 12., szerda

a Duna pillangós gyomra

"Sosem voltunk senkik... mindenhonnan jöttünk..."

viharos nyár. nem belső viharok. most nem. valódi villámok, jég, sok eső. 

és mintha NEMECSEK ERNŐ lennél. de csupa nagy betűvel. elázás, megázás, szétázás, hideg tóban fürdés. megfázás. meg gyógyulás. és minden rendben lesz. 

Esemény dús csodás hetet tudhatok magam mögött. Dunavarsány, Bugyi, Miskolc, Tokaj, Budapest. :))

Miskolc nagy város! nem sejtettem hogy ennyire. tiszai pályaudvar. :) a kispál is megénekelte. " máv állomás de fent a malév is jár..." hát a malév már nem annyira... :D

Révész koncert. Szinva patak partja! És könyvhétbe botlás, Budapesten , Miskolcon. 

ÁRVÍz!!!! Duna. szerintem valami hihetetlenül jól néz ki... és az alsó rakpart fenntartható lehetne turistáknak, magyaroknak, budapestieknek, vidékieknek és mindenkinek! kivéve az autósokat. jó látni hogy ennyi ember megy és megnézi és végre találkoznak a Dunával... ami múlt, jelen és jövendő. :)  melynek hullámai egymást ölelik. Csak ülni és nézni hogy úszik a dinnyehéj. 

írtam is erről picit a telefonomba is: 

Gyönyörű ahogy a víz utat törve magának a "mesterséges" környezetbe kilépve mindent elsodor. Az ős erő erejével hömpölygő Duna előtt nincsenek korlátok, villamos sínek, parlament, római part. Semmi ilyesmi! Csak a tejeskávé színű áradó víz. Hordalék, fa ágak, emberek... meg ilyesmi. De ezt már Petőfi meg írta...
" azért a víz az úr..."


a parlament beleharap a Dunába. :)
  vagy a Duna falatozik jókat a parlamentből? villamos sínekből, jelző lámpákból...?!  


Na meg Tokaj! :) csodás hely.  

mostanában sokat autókáztam. és felébredt bennem a vezetési vágy! jogosítvány is kell most már! száguldozni. szabadnak lenni , csak menni és nyomni a gázt az autópályán, a csodás magyar hegyek között. Mátra, Bükk! :) imádom azt a környéket. 

Varsány.... városi napok. Dodgem. végre egyedül is beültem. :))
Róbert! (szívecskének fenntartott hely! ) lőtt nekem egy piros szívecskét tartó macit. 
jaj nagyon jól éreztem magam, mindenki olyan jó fej ott. persze ott is vannak problémák, konfliktusok a társaságon belül. de hol nem? valahol mindig felüti fejét a bú.

színpad. "kedvesem" :)  és még jön nekem egy tánccal. :)

Voltunk a kavicsosban fürdeni , baromi jó volt az is... csak utána ne fájt volna iszonyat mód a hasam. De a nyár első csobbanása kipipálva. :)

A szeretetet miképpen fogalmazod meg? Ezek is csak betűk magánhangzók, mássalhangzók. Ölelés, napfelkelte, a szeme csillogás, a mosolya. Igen... Csak szavakat pakolok egymás után... DE ezek a szavak érzések, gondolatok a pillangós gyomrom tükörképei. 


És most hamarosan Budapest... indulás! Holnap reggel Kaposvár. a Második forduló! annyira kíváncsi vagyok, izgatott, boldog!
de ma még Pest... király utca. ó annyi mindent jelentesz! egyedül. ott. aludni. sok PONT. furcsa lesz, félelmetes. nem vágyok most az egyedül létre... főleg nem a totális magányra. egyedül egy házban. és a zajok. ilyenkor mindig valahogy félelmetesebb az ott lét. 

Most ennyi... ez így minden! a múlt hét... a záporesős boldog nyári hét. meg még oda tehetnénk hogy szerelmes... de nem! nem túlzok el semmit leírtam... a pillangós gyomrom tükörképei...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése