2013. június 28., péntek

szerethetŐ kudArcok

boros pohár, masszázs olaj, testápoló az ágyamon kupleráj. (akár egy jól sikerült este utáni reggeli helyzet kép is lehetne )  de nem. mert az ágyamon a bizonyítványom is ott hever.

megbuktam. 
három tantárgy.
utolsó két hét be nem járása.

nem tudom!

Váltanom kell. ismét. megint... ezek a számítások.

NEM akarok gyógymasszőr lenni. már az elején megmondtam. és tessék... más se akarja hogy az legyek.

(valami megint ki kell találni... DE NEM!)

Semmit nem fogok magamra erőltetni amit nem akarok. nem fogok vegetálni.

én élni szeretnék. és fogok is.

egyre hamarabb felismerem azt ami nem jó... ami a leépülésemet szolgálja nem a fejlődésem. és leszek olyan bátor hogy lépni fogok amikor kell! :)

és büszkén jelenthetem ki már több mint egy hónapja nem szívok.

vonj párhuzamot! aha.  igen!

jelenleg szét hasad a fejem annyira fáj. nem tudom mitől, miért. 

Tegnap voltunk Keszthely, Csobánc (csobánci vár) , Tapolca, Szigliget (szigligeti vár)

:)   Nagyon jó volt! a Balatonba sajnos nem fürödtünk mert hideg volt...

(bár ugye nekem ez se akadály)

új szerelmem a tandem ugrás. kipróbálom majd egyszer.

Az aláírás gyűjtögetésnek vége. :) Sok település sok szép, negatív élmény a puttonyban. és új emberek, helyek!

Áporka, Makád, Szigetbecse, Ráckeve, Dunaharaszti, Bugyi, Kiskunlacháza.    :))


És egyre jobban érzek valamit itt belül valaki miatt, iránt amit még nem. és ezt még tényleg sose. vagyis de hasonlót már igen, csak lefokozva. most nincs fokozás, félelem sincs. érzés van. és kiárad és kölcsönös. 
Szeretlek Róbert! 

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése