2009. október 1., csütörtök

emzéperiksz jelentkezett. X)

Hát igen elfelejtettem hogy van egy blogom ahova nyáron még írtam...
jó nem felejtettem el csak valahogy nincs időm még erre is. és ott a naplóm.
de azért ha valami fontosat közölni akarok akkor közlöm. vagy ha nincs más dolgom van időm akkor írok!

Most otthon vagyok... okom van rá. ˛["beteg" vagyok vagy lemerült elemekkel pihenek és töltödőm.]

Hiányzik. Mert tényleg jó vele... és tényleg érzek valamit. És tényleg nem mutatom ki az érzéseim felé.. se mások felé.. sokszor még magamnak se merem bevallani hogy igen basszus ezt érzem... ! ! !
Most nem jó mert lehet haragszik rám... vagy én rá?! nem... de én voltam a hülye. de ő is azvolt.
remélem nem vette zokon a dolgot.

Kavarognak csak az érzéseim össze vissza... !
De egy érzés már régóta éget...
Egy érzés kezd megszületni...
Egy kezd megszűnni...
Hát azt ajánlom az érzéseimnek döntsék el mit akarnak érezni mert.... (. igen. )

közeljövő: ma orvos... (múltfurkász. :D) x D Lajtorja... lehet...
Várom a vasárnapot. (L) ó édes vasárnap. : D

Ú már október van. baszusz. x D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése