2009. október 20., kedd

a megújjulás lehetősége.

unalmas volt.
fekete...
már kék.
és Kuckó. egy kis sarok... ami az enyém és ahova írok. igaz baromira elhanyagoltam mostanában... ahogy sok minden mást és sokmindenki mást... BOCSÁNAT.
-hapci.ez a megfázás. most komoly? miért ilyenkor leszek beteg? lenne még 4 nap a suliban és utána szünet.. tök mennék suliba erre baszus lázas leszek. hű hát tökjó... !
Így hát otthon nyugalomban ráérősen betegen feszítek. :D
Annyi minden van.Törént.Tök nem írtam le semmit. Bánt. Hülye vagyok.
És ahwwwwwww annyira hiányzik... már most.. úristen mi lesz velem később??? de tényleg... nagyon szeretlek. :) (de ez hatalmas titok és neked sem szabad tudnod hisz én is csak nem rég tudtam meg.. jó nem.. de ez így jobban hangzik... és köszönöm az sms-t a mait és az összeset.. annyira édes aranyos és cuki vagy :D) [na jó ez már nagyon nyálas és érzelgős.]
Úh. :) még lesz mit leírnom.. vagy lehet nem is akarom most már leírni. ez a folyamatos rohanás. :)

Nah most megyek sétálni nővéremel + boltba. x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése