2009. október 27., kedd

gyengeség.

-szétszórt
-fáradt
-bágyadt
-szomorú
-kétségbesett
-reménytelen
-unalmas
-álmos
-érzéketlen
-savanyú

??!! ...

Ideges... ma így nagyon elkapott valami idegroham féle... magam se tudom... de így wááá kiordítanék vagy kihánynék mindent ami fáj ami igazságtalan ami kurva rosszul esik... !!!
ÉS akkor nem kéne olyan dolgokon gondolkoznom amik eleve feleslegesek... vagy én vagyok felesleges egyes embereknek??!! (ilyen hülyeséget álmodni... de igen mi van ha tényleg AZT a bizonyos dolgot választaná... és biztos veszekednénk is... )
az is CSAK miattam lenne... !!

("depressziósdegeneráció")

Írások égnek némán
Máglyán hal meg az értelem
Azt a hajnalt sose feledem
Mikor megborzolt az a szél

Most nincsen más csak a csönd van
Darázsderekú felhőkből
Lassú eső hull
Ez a szerelem véget ért

Ópium hozz álmokat
Lepkeszárnyú délibáb
Minden egyes pillanat
A boldogság

Lezárt szemhéjam vászon
A belső film hosszú álom
Nem ébredek már fel
Többé soha talán

Őrlángra tettél engem
Elhagytál megértettem
Ösztön csak a szerelem
Gyengeség villamosság

/Péterfy Bori & Love Band : Ópium/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése