2009. október 31., szombat

milyenigaz.

Úh ez így tényleg nem a legjobb... !
Meg ez a mostani felfogás tudat. Az tenném amihez kedvem van... leszarnám mit gondolnak mások... vagy milyen következményekkel járna... és ha nem csinálnám meg a rám kiszabott feladatokat?! feleselni.
Tanulni is kéne...?! de most így őszintén nem érdekelnek a bánk bán rejtelmei igen tudom hogy érettségi tétel meg hogy fontos és meg kell csinálni de attól engem ez most nem nagyon hoz lázba!!!
Meg ez a hülyeség is (alap p. pótlás) amit még meg kell írnom... a pokolba is vele!... :/
Aztán mindjárt itt a holnap is... mehetek vissza Pestre. Végre!!! Hurráá!!! örülök mert már nagyon hiányoznak bizonyos emberek. :)
És kell az is... meg az.! ( a tiltott gyümölcsre éhezem...) És rengeteg új dolgot ki kell probálnom! mégha örültség is akkor is akarom!!! ;) =D most megtehetem de később nem lesz rá alkalmam. =D
[kell a rosszaság,kell a kiélés,kell a tombolás IGEN.]

Tegnap meg egy hatalmas sétát tettem Vivivel(L) : D köszi Vivi. (: voltunk játszótéren,temetőben(temetésen),konténerben.. ugyan dehogy!XD te hülye vagy?! haha. ÉS a KŐŐŐ a mi kővünk. (:

HÚ most meg így NAGY BAJBAN vagyok. ! x DDD de mennyire élvezem.. :)
"mert ha kibaszok magammal én azt mindig úgy élvezem" /the buttholes /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése