2011. szeptember 27., kedd

fasz a!

rengteg minden zavar.
de igazából semmi.
vagyis egy könyvtárban ülök.
vagy A könyvtárban.
a nézőpont ugye?!

ami megőrjít baszki.

meg a blaha.
meg a király.
meg az arcok
meg a hangok.


és a drog.
nevezük csak nevén dr.og-ot.

gyógyszer,alkohol,cigi,fű.
és a minden ami az életben függeszt.


függvényeket állít és próbálgatja a határaim.
holott
én
maradok az aki 4 évvel ezelőtt budapest mellett tette le voksát és azóta itt él.

él?
élet volt e?



most hogy túl vagyok egy kísérleten amire csöppet de még annyira se vagyok büszkve...
hogy inkább nem nevezük nevén a történteket.
csak azt hittem game over.
és Vége az egésznek és röpke 18 jutott.


48 óra nem alvások után csodálkozol?
joggal szegezem a kérdést agyam tiszta felének
bár az amygdala uralkodna.
haha.




meg aztán...

jó.
csönd.



hallgatás.

éljünk újra.
nehéz persze vissza menni valahova.
de vissza megyünk.
leszokunk.
abba hagyjuk.
és ismét azzal a tisztasággal amiben még 16 évesen is bátran hittünk.
megyünk előre.
persze a tisztaság fakult.
apadt.
pazarolt.
adott
vesztett,nyert.

de tudja belül hogy szeretetre igazira mindig is képes lesz.
és nem kell ide nekem a tudat meg a modosítása.
anélkül sokkal szebb lesz újra.új helyen.


aztán egy fasza érettségi.
és nem vagyok se lelki semmi se beteg.



PONT.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése