2011. szeptember 11., vasárnap

tenyér a tenyéren

REPÜL!

azóta is.
hol zuhan hol felszáll
ritkán csattan az aszfalton.

de jelentkezem!

"nővé lett a lány"


azért nem ír.
mert mert.
él!


végre él!
teljes életet.

és mivel nincs szüksége a gyógyírásra.
nem ír.

jól van.


belgiummal tele.
szerelmekkel a fejben.
szívben celux.
sok sok sok élmény.
érzet.érzés.
megtalálóban.


élet van.
az életet életem nem szeretném akarom már többé megosztani.
itt.
akárkivel.
bárkivel.
a gondjaim támadnak az önmagammal.
majd megint felboncolom magam itt magamnak.




de most!


most kártyalapok.
piros szív királyok.
találj meg.

és tenyér.



megkopott játékokkal játszani...?!


a megszúrnak ne !
tegnap szüret.
darázs csíp a combon.



kedves babám nézz ki rajtam.

"céltáblára ragasztani a lelkedet..."



megismerek.ismertem valakit.
valakit.
valakit.


"flesseket a tudatodból ki zárni..."


mindenkit szeretni igyekeztem.




tenyér.
az ő tenyere.
lenne az én tenyeremen.
én.

meg mások.

úgy külön.



úgy szeret.



úgy ma este.
keletiblokkos.
vagy nem nem.
csak ne a kollégium levegő.





szerelmes egy kisugárzásba és elhiszi.
és hangba.


imádva.



:)


BOLDOG!!!
folyton.



nem maradhat jel.


csak neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése