2011. szeptember 21., szerda

sosebánom

"a szeretet nem szól... néma csöndben jár"


lépdel a fák hegyén leszáll és meggyógyul.
angyal szárnyat növeszt.
hogy kivágja bicskával mert elrepülni képtelen.
a tüdőgyulladás voltaképp lélekgyulladás.
az orvosok nem ismerik.

haha

és ha azt írom?
Borderline.


mi jut eszünkbe?
na ki?

haha.


"olvadt jégen korcsolyázok.
veszélyes most minden mozdulat...
nem siess úgy szép lány!"


mosolyogni kell.
és az élet nem életnek nevezhető ha nem élvezed... ha nem vagy közben boldog ha nem azt csinálod amit akarsz.


mindig arra törtem a pálcám hogy úgy legyen!
úgy ahogy a karma akarja.
a karmám.
a sorsom.
beteljesülni szeretne már.
ahogy most.
hagy tegye amit szeretne.
sodródás az árral.
egy szép tiszta patakban apró kavicsként lebegek.
de az a jó benne hogy gyönyörű kagylókkal találkozom.
akik csak pár kedves szóval egy apró mosollyal.
de mindent meg tudnak változtatni.
akár a víz folyását is.
és lehet koszos épp a patakom.
de azért lesz koszos és véres hogy meglehessen tisztítani.


köszönöm a Barátaimnak.
(még ha nem is olvasnak. én hálás vagyok nekik akárhol,akárhogyan.)



boldog sikítás.
lenne ha nem szorongatna a mandulám a köhögésbe.



gyógyul.



és otthon van a vadonban.
fekszik a sarokban.



ja és volt egy Vasárnap ahol megfordult a világom pár pillanatra.
Zöldpardon Zöldpardon!
próbáltam én is megmenteni.
de jövő nyáron találkozunk a pardonba.
azzal akivel épp kell majd. ;)



most pihen.
elmegy boltba jegeskávét iszik és cigarettázik.
nem a cigarettáról leszokik.
a lélek nem akar tovább marakodni.




és Nóra! ha hallasz még keress meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése