2013. szeptember 3., kedd

a remény szele

Nos hát itt vagyok! Itt az ősszel karöltve. és ezzel a valamivel...

a gyógyulást megkezdtem. ágy nyugalom mondhatni idegen fogalom számomra, évek óta nem tudok kiszállni ebből a pörgésből amibe folyton önmagam kényszerítem. hát tessék! most önként és keserédes boldogsággal mondom elég!

holnap vérvétel, hétfőn az eredmények.

meg fogok gyógyulni. és a régi rossz dolgokat ki szelektálva életemből, új erővel indulhatok neki mindennek. 

a 20 éves Németh Emília. nem ígér komolyságot, valahol örök gyerek. de szárnyalni fog és "feladatát" teljesítve boldogan él majd. felelősség. az új kis cél. felelősnek lenni a tetteidért. 

vagy... mert felelős lettél a rózsádért amit egyszer és mindenkorra megszelídítettél. 

és most nem másoknak ígérek és vallok szint.... önmagamnak tartom a tükröt. a tükör.... a tükröm hamarosan megtisztítva hogy újra önmagamat lássam. és fogom is.

mert igen nagyon sokszor átváltoztam , eltűntem de már kezdem látni újra önmagam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése