2011. május 4., szerda

legalább

Legalább bölcsebb vagyok a saját árnyékomnál.
Legalább még vannak kincseim.
Legalább nem vagyok mindig,teljesen meztelen.
De legalább képes vagyok kivetkőzni önmagamból.
Legalább néha szeretek élni.
Legalább még vannak álmaim.
Legalább családom.
Barátaim.
Legalább talán voltam már szerelmes.
Legalább szeretem az esőt.
A Fényt.
A zenét.
A Színházat.
A táncot.
AZ életem is!!!
Legalább vannak még titkaim.
Legalább van még mit megfejteni.
Legalább... miért pont a legalább?

az van aminek az alja.. alább... hát adj lentebb ha ott fent nem sikerült.
és leg.
a legjobb legalja.
van a minek ami a legrosszabb a legrosszabb rossz legjobb változata.
lehetne.

és szeretnék síelni egyszer.
nem özönvíz szerűvel álmodni.
csigát enni franciában.
bálban álarcba táncba.
karjaiba omolva.
félig lenni.
keserű.
édes.
sós.

sírok helyett írok.

a legalább a lega lábba ? a legának a lába.
hát...

hogy erre eddig nem jöttem reá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése