2011. május 7., szombat

Sok kanál BoldogsáG

Miért van nekem sokkal kevesebb boldog képem mint szomorú?
hát én mindig a szomorúságra készülök? : )
Pedig most egy boldog, felszabadult, energiától kicsattanó képet kerestem...
Olyat ami jellemezz! :)
jó hír nem?:D
hát megtaláltam... : )
És egy kicsit önmagamhoz is visszataláltam.
amit már sokszor leírtam de szerintem még le is fogom: " mindig megújítom magam bennem nap energia van!!!" :D
és kezdődhet egy még újabb szakasz. :)
felkészülten várom tele energiával,élet kedvel,szeretettel,önbizalommal.
És hamarosan már új frizurával is... :)
(barnulni kell... :) )
Ma napoztam. :)
és szuper jó diétám van. (már mínusz 3kg)
És BOLDOG VAGYOK.
elégedett és vigyorogva írom ezeket a sorokat. :)

De rájöttem hogy a nagy betegségeim után általában mindig ez az állapot jön elő.
Most igyekszem sokáig megőrizni.
És talonban a férfi... (ha lehet ilyet)
türelem.

Holnap megyek Budapest!!! : ) (És ha Toncsi is úgy akarja akkor a találkozunk... 2 év után? ja kb... :) )


Sok mindent kérhetnénk én most azt kérem a német sikerüljön jól!!! (ha már kaukázus pingvint hallgat!)

És hiányoznak már nagyon a Lányok... a 238-as cella drága lakói!
Meg a sötét hatos féle osztálytársak!
:)

de holnap már VASÁRNAP!!! :D
és én örülök,boldog vagyok és nem csak azért írom le ezeket hogy önmagam győzzem meg efelől hisz mosolygok már ezen a mondatomon is. ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése