2011. május 29., vasárnap

szakadunk lefelé

muszáj már írnom. nem bírom ki hogy ne.
pedig igyekeztem tartoztatni magam az itteni írástól helyette naplóba öntöttem érzéseim,élményeim, verseim. : )
volt mit...
esemény dús hét volt.
ne.
péntek. május 20. különös volt. olyan szárnyaltam kicsit.
most leestem. idegileg,fizikailag meg gyengültem állapot lángol... lángol? parázslik.
láz. lázálom. betegség. ha lelkileg valami tönkre megy bennem mindig beteg leszek. belső lázas.
ötletek, b tervek, képletek, erdők a fejben.
és miért lépett rá az életemre ez az ember?
mit akar itt?
miért akarja?
tudja hogy ő ki?
tisztába van az identitásával?
kihasznál? kihasználom?
megerőszakolja a lelkem én meg hagyom?


5 estét végig alkoholizálok... ( meg is van a következménye... joggal rúghatnak már ki a kóterből... 3 csodás év után.)

de hát mit várok? bánat fojtogatás? pedig nem voltam bánatos...
jó kedvű voltam. táncoltam, éltem, ittam,szívtam, bandáztam, gyerek heteztem... ( s mind múlt idő lenne? nem nem... szerencsére még nem. )

csütörtökön csúnyán elvéreztem az életemtől.
de pénteken újra kezdtem és táncon 3x-ra két év után ismét orr baleset. persze nem súlyos meg semmi. de fáj még. érzékeny pont az orrom. és sok fájdalmat dugtam el oda. ( az első fizikai pofon egy férfitól...)

péntek? hát a duna még mindig zavaros és koszos a petőfi híd se képes megszépülni.
a dolgok nem sínen haladnak.
az eső hideg mégis vicces.
a csókok halványak.
de ha mind a 4 kocka kék van miért örülni.
a lila is ... az is jó bár az nagyon vágy.


Szombaton lejött Hanna Szabadra. :)
Szabaddá tette talán Szabadszállás egy kicsit.
úgy érzem ami fontos azt megmutattam neki. :)
és falat Lajtorját is kapott. :) székfoglaló és mézben avagy sárban.
húh... hát nem volt semmi... (erről talán egy másik bejegyzés majd. )

ma hosszú napunk volt. körbe barangoltuk az alföld szabad csücskeit.

nem tudok most többet írni.
lenne még mit de az erdő továbbra is itt van a tekervényesben.


egyébként jó volt a homárral aki egyébként Oli. beszélni egy két szót egy cigi mellett.
kiöntöttem neki kolis fájdalmaimnak és száműzetéseim okát, baját. : )
fivér.


hát ma ennyi. elalszik a tej,nyál a számban. :)
és msn zavaró hangjaitól kattogok.


de holnap hétfő... : )
csodát rejt egy új nap melyben vidáman lelhetem kedvem.
irodalmi alkotókör. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése