2011. május 12., csütörtök

májusi vers eső

májusi vers eső!
bizony ám!
csodás apró depressziómból és monomániás képzelgéseimből kigyógyulva írtam pár apró cseprő sort.
Gondoltam hát megmutatom.
de csak szépen időnként.
tehát ha egy két melankolikus, fanyar hangulatú versike felbukkan a blogon nem kell azt hinni hogy Dunának mentem. :)

Bűn

Szétforgácsolt szívem remegve
hörpinted fel, én lihegve
rád táncolom képzetem
mely: méz édes vágyként
fehérré foszlik puha arcodon.

Olcsó elhányt cirkuszi mutatvány
csupán, mely zárt osztályt talál.
Lényegtelen szerelem járvány
vagy öngyilkos mutatvány?

Bűn íze van a Bibliának
mert üvegszemem,mérgezett
lelkem ajánlom a halálnak
mert isten engem megsértett.




( ne lincseljetek meg istenkáromlásért és ne lássam máshol a soraim tudom annyira nem jó de ha mégis megtetszene valakinek...)


most elmegyek Magashegyire Csengelével. Ádioooszz!!!
és sikerült a német!
háromszoros hurrááá hurrráá hiphip hurrá!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése