2011. május 20., péntek

napba néző barna szemek

2011. május 20.egyszer van egy évben.
persze ez minden más napról is elmondható.
mégis úgy érzem ez a mai valamiért különleges...
reggel leejtem a tálcám az ebédlőbe, Babri széket tol a lábamra egyest kapok történelemből , amire írok egy verset amit meg is mutatok Csirkének (törti tanár egyébként jól fogadta, jó fej volt és bírom nagyon .)
sok sok minden történik ma úgy érzem.
80%-on pörög az intelektuál,fizikum,érzelem. bennem. : )
és agyam új neve,szava a tekervényes lett. : D
és jahj a java még csak most jön.
HiperSzőkénél házibulájos féle. : )
ottalvóstörténet.

" ha én lennék a szerelmed..." -et hallgatok most és képzeletben elszárnyaltam már vele párszor de vajon milyen élesbe?:D

írtam verset a napnak... igazából jobban szól a keddről...
hát tessék itt van meg is mutatom. :)




Napba néztem

Csókot loptam a naptól
mert el akart bújni
a föld alá a kis naracs
korong, ott Hiperkarmát
hallgatva bújna idegszálamba
fel-fel dereng még bennem
a mámor ha rá gondolok
de nem lehetek együtt
a nappal mert csontvázzá
perzselné szűzi testem
fényét.
Össze tapasztanám
magam vele hogy érezzem
meleg illatát, elmúlna
akkor bőröm libája örökre.
törékeny pózban nehezednék
a szívére egész addig
még fel nem gyúlna
agyam parányi sötét
zuga, akkor jönnék rá
a lámpafény értelmére
s mindig skarlátvörösben
járatnám testem!
teknősbéka szagát beszívnám
a napnak, bele csömörödtem
már ebbe a versbe
de fényes narancs
korongról eleget áradozni
még sose mertem...
talán most végre körülvattáztam
magam meleg koronggal.



hát ezt sikerült. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése