2009. november 23., hétfő

fáj DaL om

Nem bírom!!! úgy érzem minden egyes kimondható mondatomnál elbőgöm magam... mert nem ezt akarom. Felé... érte... iránta. ÉS NO... jaj miért szól bennem minden ellene? dolgoznak a gonosz manók akik pont hogy a jók... és súlykolnak...! de hát én SZERETem. de ezt így nem lehet... miért?! miért nem egyszerű??? miért nem boldog? miért bonyolítja tul? miért tesz olyanokat...! és a tettek...?! negatív... egyértelmű sEmmi... szavak... szép jó... oké de hol van mögötte a szándék? és itt jön elő a kisherceg.. nah ha én tettekből ítélek.. :O
ráadásul a 3. személy... aki mint pótszereplő ott van... mindig és mindig ott is lesz és ha én véletlenül nem akkor ő... és teljesen mind1 akkor hogy ki csak legyen valaki... és mehet vígasztalódni hozzá... mint megtette!!! nem sokat gyötörte magát... ! és ez meg azt mutatja hogy mennyire fontos neki... és hát ennyire?! akkor köszönöm nem. mit várjak?! már várni se akarok nincs türelmem soha nem is volt... és a remény?! reméljek?! azt mondta hogy nEEEeee...! Bizzak.. hát megtettem én azt is.. de volt értelme? miért?! hiába minden... ! fáj...

Annak pedig, hiába volt tele jóakaró szeretettel, előbb-utóbb mégiscsak megrendült a bizalma a virágban. Minden lényegtelen megjegyzést a szívére vett, és kezdte nagyon-nagyon boldogtalannak érezni magát.
- Nem lett volna szabad meghallgatnom - vallotta meg egy napon. - A virágok szavát sosem szabad meghallgatni. Nézni kell őket, beszívni az illatukat. Az enyém egész bolygómat elárasztotta az illatával, mégse tudtam örülni neki. Annyira bosszantott az a tigriskarom-história, holott inkább meg kellett volna hatódnom rajta...
Aztán:
- Bizony, nagyon értelmetlen voltam én akkor! A tetteiből kellett volna megítélnem, nem a szavaiból. Beburkolt az illatával, elborított a ragyogásával. Sosem lett volna szabad megszöknöm! Szegényes kis csalafintaságai mögött meg kellett volna éreznem gyöngéd szeretetét. Minden virág csupa ellentmondás. De én még sokkal fiatalabb voltam, semhogy szeretni tudtam volna!
/kisherceg/



Beteg is vagyok... minden fáj... torokszívlélekorrszerelemszeretet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése