2009. november 25., szerda

köszi,gyógyulás,hiperkarma,nyugi.


Köszönöm hogy itt vagytok nekem... melletem. És segítetek átvészelni ezt a nem tul könnyű időszakot. Jó tanácsal,mosolyal,ölelésel,szerettetel,gondolattal. :)
Jóérzés. :)
Igen mindenkinek igaza volt. ;)
Anya(L)...köszönöm. :) még a nővérem is melettem áll.(L) (: a báttyám mint fiú szem oktat,ki oktat és segít(L).
jaj de jó itthon lenni. hiányzik ez az otthon. (L) szeretem. a lelkem megnyugszik itt. Csak itthon vagyok teljesen nyugodt. jaj dejóóó most.. !
És a suliban is akik ott... (L) ti hárman. ott nekem.. én ott nektek (L) ;)
Koliban szobatárs... akinek igaza van és mégsincs és mégis annyit segít(L) köszönöm nektek is. ;)

Mintha ez valami bucsúzás lenne... :) de nem hallok meg... (: hisz tele van ez a bejegyzés mosolygós fejjel és szívecskével. :D. NEm.. csak újjászületek...!(: talán változok is... :)
beteg vagyok de már gyógyulok. :) köptető,kapszula,bogyó,pasztilla,kenőcs,csepp,pezsgőtabletta,folyadék,gyümölcs,vitamin,!? ( válogathatok kedvemre... ki lesz számomra a leghatásosabb társ? ;) )

Hiperkarmát halgatok.. sokat... ! szívléleképitő tréning. (:

"És mindent, ami fájt, én a kukám mellé tettem ma semmi nem a régi, ma télleg más lesz minden és a folyóparton állunk a világ végén ketten ott senki se jár ha bámészkodni jöttél, tedd meg most és tűnj el te együtt jársz a sorssal neked semmi se fáj..." /hiperkarma:hiperkarma/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése