2009. november 18., szerda

nemesnapésnyugodt.

Mi lelte? vagy mi nem lelte?
NemesNap. Hát szerintem nagyon jó volt. ^^.
És most tök feldobott egy hír... november 21. 14:30 wáááá :D (Lajtorja) :D lehet? igen?! tényleg?! Újra!!!! ELSEHISZEM! :D jó lenne... remélem :)
Most bent ülök a könyvtárban... még fél óra szabad... aztán sziló... : S (innen még nem írtam soha blogra.. hm. :) más is...)
bejelentkeztem msn-re kb két hét után... jöttek is a rég írt írományok.... őt meg nem értem... egyátalán nem... de már csak mosolygok és tudomásul veszem. szia meg minden más nélkül ugye...!
Kimentem hintázni... és jó volt megnyugtatott , most tök nyugodt vagyok... szinte lebegek... és könnyűnek érzem mindenem (mindent.) érzelmi vihar előtti csend lenne? (lehet.)

ÉS...

Várady Szabolcs:Lélekben

Tetszetős elgondolás,
hogy létünk lényege nem itt zajlik (vagy vesztegel),
nem e piszkos lépcsőházakban kanyarog a falak
mentén,
felüdülve a páternoszterben (ahol van és amely
mindig elmulattat egy percre). S tekintetem, valóban,
kiröppen szabadon, tisztább egekbe,
"lélekben ott vagyok" - de hol is?
Mert gyakran tréfát űz velem,
amit, jobb híján, léleknek hívunk.
Hagyján az álmok, de a hídon, ébren,
egyszercsak zsupsz, le a mélybe.
Vagy téged, édesem. Bizony letaszítlak.
S egy pillanatra a vakrémület:
megtettem-e vagy sem? Lélekben bizonyára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése