2009. november 28., szombat

hibás bejegyzés...!

ÁÁÁá... :/ ezt így nem lehet bírni... vagy de mert muszály ezt elviselni de nehéz... nagyon nehéz!
igazából nem is lenne muszály... mert így tök simán hát lehetne síklani a dolgokon és tudomást se venni róluk. !!! ahj de jó is lenne ha nem fájna... és szerethetnék... így tök lazán... és nem érdekelne hogy mit basz el és mit nem... de mondjuk az nem is lenne igazi szeretet mert ha eleve leszarsz valamit... az nem is érdekel nem hogy még szereted is és törödsz vele! nah jó ennek így semmi de semmi értelme. :S

Most meg olyan mintha várnánk valamire... én rád te rám... közbe meg NEM IS...!!! lehet csak én érzem így... vagy várom hogy a kurva életbe is reagáljon már le... írjon már valamit a blogjára... :O most ezt meg miért???!!! MI?? : S

ÉS ez a kurva betegség is már elegem van... igazán meg gyógyulhatnék... ! a hülye torkom... wááááá :@. Tök meg akarok hamar gyógyulni... de nem mert még mindig köhögök és drága apuci meg anyuci kitalálták hogy ne menjek még holnap vissza mert nem vagyok jól mert hogy köhögök még... és hogy inkább gyógyuljak meg teljesen! (HÁT TÉNYLEG TÖKJÓ ÖTLET... köszi... PEDIG ÉN MÁR TÖK jól VAGYOK ÉS VISSZA AKARTAM HOLNAP MENNI Budapestre... + suliba akarok már menni!!!... az egyetlen hely ahova nem akarok vissza menni az a kollégium az is csak egy személy miatt... de még inkább oda is vissza megyek minthogy itthon betegeskedjek... jó gyógyulok tényleg jóó.. meg minden... a nagy francokat. x D.. )
áááááááááááÁÁáááááá nem megyek hétfőn suliba... :( és táncpróba... is pedig én úgy ott akarok lenni...!!! meg a keddi drámán is... :S )
(nah még van egy kis remény... hátha sikerül meggyőzni őket hogy jól vagyok. :) mert tényleg jól vagyok... ; D leszámítva azt a pár dolgot... )

:D jah és jupijóó volt a mai dráma ^^. (egyre izgibb... és jobb és jobb lesz wíí ;) )

NEMBíroooooommmmm wááá : D
akaratos kis köcsög vagyok. x D
nem megyek hétfőn orvoshoz. nem akarokkkkkkk
és nem akarok nem szeretniiiii szeretniiiii szeretni szerinted annyi csak hogy jössz?! jövök akkor és szeretek. de nem mert nem!!!wáááá.
hát szeretlek basszus... mégha ez fájon édes nekem akkor is...! majd megszűnik. ígérem mihamarabb elmúlik.... :(
(egyátalán mi az a szó hogy szeretlek?! mit érzek mikor leírom?! mikor ki mondom?! és mi célom vele hogy leírtam?! ....)

megörülök. áttkellélnemazérzéseimhogylezárjamőket. ? !


basszus ilyen szar bejegyzést még soha nem írtam... vagy igen?! mindig ilyen fos...?! most kifejezetten az.. annak érzem. fúú micsoda hányadék.. össze hánytam csak ide a sorokat... érzelmi kirohanások... és mégis milyen belülről jött... milyen őszinte....!! csodás egy hibás bejegyzés ez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése